Monday, July 29, 2013

Siti datang lagi..


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini sekali lagi Dato' Siti Nurhaliza dan Datuk K dan family mengunjungi Sek. Men. Keb. Pekula  Jaya,  Tikam Batu. Jika tahun lepas, saya berkesempatan berbuka puasa bersama mereka, tapi kali ini mereka hanya singgah sebentar di sekolah ini pagi tadi.

Kedatangan mereka kali ini ialah untuk 'merasmikan' Tangga Ilmu yang dibina hasil  sumbangan Datuk K. Selain itu, mereka turut mengunjungi Pusat Sumber Dato' Seri Khalid yang pernah mendapat tempat kedua anugerah Pusat Sumber Cemerlang peringkat kebangsaan.

Sesi bergambar di atas Tangga Ilmu.

Kelihatan Datuk K sudah pulih  daripada kecederan akibat kemalangan tempoh hari dan semakin ceria. Dato' Siti pula semakin anggun dengan fesyen terkini yang menutup aurat.

18 comments:

Ann Ishak said...

alhamdulillah

❤Kamsiah❤ said...

wahhh...tiap th jumpa Tok Ti ya...

Khai♥Rin : anies said...

wah best nyerrr..untung sek. ni tiap2 tok ti mai.. ;-)

Kesuma Angsana said...

untung ler selalu dapt jumpa tok t ni yer hehehe

Cik Matahariku said...

ni mesti sekolah popular ye, Dato'Siti dtg tiap tahun ke..;)

Kniedaz said...

kenapa tiap tahun dia gi sekolah tu? dia mai ngan anak2 dia ya...

Shaiful Zaidi said...

syukur..

Shaiful Zaidi said...

saya baru jumpa sekali jer...

Shaiful Zaidi said...

siti Ikon membaca sekolah..

Shaiful Zaidi said...

hehehe

Shaiful Zaidi said...

Datuk K pernah belajar di sekolah itu..

Shaiful Zaidi said...

Datuk K ialah bekas pelajar yg banyak memberi sumbangan kpd sekolah khususnya kpd Pusat Sumber DK.

BUNDA a.k.a KN said...

bertambah comey siti sejak berhijab penuh ni..Alhamdulillah

ANIM said...

suka tengok siri sekarang :D))

krole said...

alhamdulillah dah beransur pulih dato K...wah imej siti yang ni krole suka..muslimah...bagus2 perubahan menuju kebaikkan..teringin sgt nak jmpa ikon negara ni~

afzalsukasuki said...

ok la dapat sponsor tangga :) tajuk siti datang lagi.. dah macam iklan tora plak

Tora datang lagiii~ :)

siti ZAHARA said...

wah!! comelnya dato siti...untungla sek tu..hee..=D

caliph shuriken said...

setahun brapa kali depa mai area sini? ^^

Related Posts with Thumbnails