Wednesday, July 31, 2013

Wordless Wednesday!-Siti Ikon NILAM.


9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

phewitttt....sangat manis,sangat sopan...

Khai♥Rin : anies said...

tok tiiiiii

Teacher Basariah said...

putihnya siti!!Wah,Datuk K pun nampak makin kurus dan muda..Alhamdulillah siti dah bertudung dan berpakaian menurut aurat(^_^)

Kakzakie said...

Kalau dah Datuk ct kat mana pun dia jadi tumpuan, lagi sekarang penampilan makin manis... suka kakak tengok:)

Amin A. R said...

chantek datok siti berjubah :)

Kesuma Angsana said...

walla wei tok T !

S.K.A said...

Assalam =) suka btol tgok siti pakai mcm ni..sejuk je mata..truskn mcm ni

ANIM said...

Mesti library penuh kalau tok Ti baca buku kat situ...

Bin Muhammad said...

Dalam gambar nampak siti relaks bersahaja sorang diri...tapi realitinya, penuh bersesak2 belakang kamera tu!

Related Posts with Thumbnails