Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday


13 comments:

mama aini said...

assalam...kat kws rumah mama ada tarian naga ni,sbb jiran mama chinese !!..ehem mama dapat limau & coklat dr jiran..he2x..

faridah nazurah said...

wahhh ada tarian singa la.. bestnya..

Anim said...

lama tak tengok tarian naga di sp..

Hanif Bloglist Blog said...

depan rumah amak aku ada 2 tokong Cina...jiran lak ada 3 orang Cina...
kedai cina depan jalan ada 4 buah...
Bayangkan tahun ray aCina tiap2 tahun..kenyang limau..kenyag naga, kenyang telinga tahun ini bunyi mercun..!!!! hahahaha

mama aini said...

ehem..tarian singa ke naga ya?..confuse pulak mama !!..he2x..

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
salam mama..saya dpt tgk tarian singa ja la....nak skit limau+coklat...he3x

Shaiful Zaidi said...

@ faridah nazurah
dgr bunyi gendangnya kuat...tu yg pi tgk..

Shaiful Zaidi said...

@ Anim
pg td depa mai umah ke umah jiran Cina di laguna..nak tgk kena mai laguna...he3x

Shaiful Zaidi said...

@Hanif Bloglist Blog
kat sini pun dua tiga mlm dah dgr bunyi mercun...hu2x

Kazman & Sue said...

wah... ni baru betul2x naga balik rumah ni....

khairul said...

jenoh la yg dok kt blakang tu

Shaiful Zaidi said...

@ Kazman & Sue
singa balik umah kut....kalau naga panjang skit, muka dia pun lain skit...

Shaiful Zaidi said...

@ khairul
ya la dia jenuh duk tunduk...

Related Posts with Thumbnails