Thursday, December 8, 2011

Peta Bandar Laguna Merbok.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Minggu lepas ada seorang hamba Allah yang datang nak makan kenduri di Laguna Merbok bertanya kepada saya bagaimana nak pi ke rumah di LRG BLM.... Malunya saya. Saya tak pasti lorong tu kat mana. Besar jugak Bandar Laguna Merbok....mana saya tau semua lorong atau jalan. 

So, sesiapa yang datang  nak makan kenduri atau ziarah saudara/sahabat di Laguna, boleh jadikan  peta di bawah sebagai rujukan. Semoga sedikit sebanyak ia dapat membantu anda.


Peta Bandar Laguna Merbok.
*Sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas.

8 comments:

Kazman & Sue said...

orang tu bagus yee... ambil pepatah malu bertanya nanti sesat jalan... tapi kalau yg di tanya tak tahu juga .... heee3x

Shaiful Zaidi said...

@Kazman & Sue
betul..3x
pengajarannya: lepas ni kena hafal semua jln/lrg di Laguna supaya dapat bantu kalau org bertanya lg....hehehe

mama aini said...

assalam en.shaiful..mama pun mcm tu selalu tak ingat jln..bila ada orhg bertanya..he2x..malu juga lah sbb dah lama duduk kat sini..besar & luas ya kawasan laguna merbok,,

Shaiful Zaidi said...

@ mama aini
salam mama..sama la.
boleh dikatakan besar jugak...

wan azwan naim said...

assalamualaikum. kenal x encik rosli dia kerja kt maybank, bulan 9 tahun lps dia meninggal sakit jantung, n skrg ni anak perempuan dia nama syakila form 5 duduk sorg kt rumah bunglo dia tu. n pnh ternampak kt rumah bunglo mana2 x myvi oren se N7. klu ada contact sy emergency 0136077144

wan azwan naim said...

assalamualaikum. kenal x encik rosli dia kerja kt maybank, bulan 9 tahun lps dia meninggal sakit jantung, n skrg ni anak perempuan dia nama syakila form 5 duduk sorg kt rumah bunglo dia tu. n pnh ternampak kt rumah bunglo mana2 x myvi oren se N7. klu ada contact sy emergency 0136077144

wan azwan naim said...

assalamualaikum. kenal x encik rosli dia kerja kt maybank, bulan 9 tahun lps dia meninggal sakit jantung, n skrg ni anak perempuan dia nama syakila form 5 duduk sorg kt rumah bunglo dia tu. n pnh ternampak kt rumah bunglo mana2 x myvi oren se N7. klu ada contact sy emergency 0136077144

Shaiful Zaidi said...

@wan azwan naim
salam Tn...maaf. saya baru baca komen Tn. saya tak kenal arwah En. Rosli dan anaknya.

P/s: kepada penduduk laguna yang kenal orang yang dicari, sila hubungi En. wan azwan naim
Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails