Tuesday, April 14, 2015

JJCM @ KB Burger Bakar, Kota Bharu, Kelantan.

Beef Burger
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Dah pernah try burger bakar? Rugi kalau tak try. Alhamdulillah malam tadi berkesempatan singgah dan menikmati burger bakar di KB Burger Bakar yang terletak di pusat bandar Kota Bharu. 

Mmmm....Sedap.....Rugi kalau tak cuba. Ada bermacam-macam jenis burger.

Senang jer nak cari KB Burger Bakar ni....Ia terletak tak jauh dari bangunan HSBC dan KWSP. Selain menikmati burger, anda juga boleh memesan makanan panas lain di restoran bersebelahan. 

KB Burger Bakar, Kota Bharu, Kelantan.

10 comments:

Kniedaz said...

hehe...kalau g KB ble la cari...

Mohd Ghazali Abdullah said...

Sedapnya.. Lapar la pulak

Mohd Ghazali Abdullah said...

Sedapnya.. Lapar la pulak

Khai♥Rin : anies said...

kt sini payah nk dpt burger bkr bukan apa...ramai sgt nk tggu berjam2

Kesuma Angsana said...

Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. balik kg hubby nnti leh singgah sini !

Bunda a.k.a KN said...

Sedapnyer...tapi bunda belum pernah makan burger bakar lagi..

Kakzakie said...

Entah bilalah kakak nak jejak ke KB lagi. Lama betul kakak tak ke sana tau..

❤Kamsiah❤ said...

balik cuti sekolah baru2 ni..tak sempat nak jelajah KB ..

ANIM said...

macam2 ada? charcoal burger ada dak?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Memang nampak sedap. Balik nanti kena cuba macam ni. Berapa RM satu ni cikgu?

Related Posts with Thumbnails