Saturday, September 20, 2014

Meninjau Sekitar Kawasan Pengkalan Kubor.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Semalam saya berkesempatan meninjau di sekitar kawasan pilihanraya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri Pengkalan Kubor. Pada 25 Sept. 2014, penduduk di situ akan mengundi dalam PRK, berikutan kematian wakil rakyat di kawasan tersebut.

Dari Kota Bharu, jalan menuju ke Pengkalan Kubor agak sibuk. Apabila masuk sahaja ke DUN Pengkalan Kubor, di sepanjang jalan meriah dengan poster, banner dan khemah parti-parti yang bertanding.

Kepada penduduk-penduduk di Pengkalan Kubor, selamat keluar mengundi pada hari Khamis, 25 Sept. 2014.

SZ; in sha Allah, 25 Sept. 2014-Cuti Peristiwa di negeri Kelate. So...cuti-cuti di Malaysia.

9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

masa blk kelantan dulu..akak kesana...dok ingat nak berenti amik gambar kat signboard Bunuhan tu...tp terlepas la pulak...

Shaiful Zaidi said...

Ya..pelik jugak nama tempat tu..semlm pun ingat nak ambik gambar sekolah Bunohan, tapi ada orang...seganlah pulak...

Abe Kie said...

Dah lama x gi Pengkalan Kubor. Last ke sana thn 1996.

Cik Misstree said...

En. Shaiful tidak dilantik sebagai pemerhati akademik di PRK Pengkalan Kubor?

Nama Bunohan sempena alat untuk menangkap ikan. Apabila menggunakan alat Bunohan banyak ikan dapat ditangkap dan dapat bunuh ikan dalam kuantiti yang besar.

Khai♥Rin : anies said...

Sempat lg tu smbl drive snap pic ;)

Bin Muhammad said...

Sekarang ni mesti tengah meriah dgn poster2 dan orang2 luar yg datang utk berkempen.

Shaiful Zaidi said...

@Abe Kie
ye ke...satu kali pertama sampai di P.Kubor.

Shaiful Zaidi said...

@Cik Misstree
saya jadi pemerhati persendirian jer..
ohh..ye ke. baru tahu. tqvm

Shaiful Zaidi said...

@ Khai♥Rin : anies
masa snap tu keta statik..coz jln di hadapan tgh sesak...

Related Posts with Thumbnails