Wednesday, July 9, 2014

Wordless Wednesday!-Bazar Ramadan KMKt.




14 comments:

Khai♥Rin : anies said...

X pegi bazar kt tgh bndr KB tu?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Meriah bazar ramadhan ini. Kelantan kat mana ni yea tuan KMKt?

Teacher Basariah said...

Meriah jugak (^_^)

ZUKI DIN said...

apa menu berbuka ptg ni? cubalah kuih jala mas..

Kniedaz said...

menu apa yang paling femes kat sana ye bila berbuka?

Bin Muhammad said...

Selesa nampaknya bazar ramadan ni...luas ruang berjalan. Ape makanan popular disini?

Shaiful Zaidi said...

@Khai♥Rin : anies
Kat KB belum lg..kat KOk Lanas dah..

Shaiful Zaidi said...

@Pokok Manggis Depan Rumah
Selising, Pasir Puteh, tapi dekat dengan pekan Kok Lanas.

Shaiful Zaidi said...

@Teacher Basariah
Ya cikgu..depa ada pilihan makanan selain makan kat cafe..

Shaiful Zaidi said...

@ZUKI DIN
belum tau lagi Abe Kie
ada ternampak kedai Abang Kie kat laluan ke KB...Abe Kie punya ka?..hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ Kniedaz
nasi kerabu kut..kat mana2 pun ada.tp saya pilih makan ikut kegemaran saya jer..

Shaiful Zaidi said...

@Bin Muhammad
bazar Ramadan keutamaannya ni utk staf dan student KMKt.
popular kat bazar ni...nasi kerabu dan puyuh goreng kut..

Nasuha Aziz said...

i was there...huhu

❤Kamsiah❤ said...

cantik dan nampak bersih persekitarannya...
nanti En Shaiful kena cuba makan 'colek ayam' ya...kat kubang kerian ada..kt KB(dkt rumah Apek) pun ada..lps terawih mmg depa suka makan mcm tu..

Related Posts with Thumbnails