Wednesday, February 5, 2014

Wordless Wednesday!-Maggi Ketam PCB.

Maggi Ketam
Harga: RM25 sepinggan
Lokasi:Pantai Cahaya Bulan, Kelantan

19 comments:

Amin A. R said...

besar ketamnya.....

Kniedaz said...

RM25? Wah....
Bukan yang akan saya pesan..hehehe

Shaiful Zaidi said...

besar jugak tapi isi kurang..

Shaiful Zaidi said...

terkejut jugak harga tu...dia tak letak tanda harga.
bila ditanya... maggi kosong RM4. Maggi ketam seekor RM25. Ini bermakna sekor ketam tu..RM21....tak patut..

❤Kamsiah❤ said...

en shaiful dah kena sembelih...kat tok bali,megi ketam dalam rm11-12 ja..

Cik Misstree said...

Jantina ketam tu jantan kot, sebab tu isi sikit.

Khai♥Rin : anies said...

mak aiiiii mahal nyerrrrrr

ANIM said...

Boleh lawan mee ketam pulau sayak tak?

Teacher Basariah said...

mak aih..mahai tu!tapi pergh..kompom puas hati..(^_^)

Bin Muhammad said...

Meggi paling mahal yang pernah ku ketahui! Macam mahal sgt jer. Berbaloi ke?

Shaiful Zaidi said...

Rasa-rasanya mcm tu lah akak...
nak buat cmna....

Shaiful Zaidi said...

May be...

Shaiful Zaidi said...

Lain kali kena tanya harga sebelum makan...
Peniaga pun x patut ambil kesempatan waktu orang ramai..

Shaiful Zaidi said...

Mee ketam Pulau Sayak saya pernah makan...mee udang ada la.. kat Pulau Sayak lg best..murah lg..

Shaiful Zaidi said...

Boleh gagah jer...

Shaiful Zaidi said...

Rasanya kurang berbaloi...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kena cari kedai lain pula ni..

Shaiful Zaidi said...

Yup...dah serik.

Raudzah Z said...

Wah sedapnya..dah lama tak makn ketam..tapi boleh tahan harga dia..he..he

Related Posts with Thumbnails