Thursday, October 24, 2013

Seminar Penyelidikan Pendidikan Zon Utara 2013.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini saya menyertai Seminar Penyelidikan Pendidikan Zon Utara 2013 bertemakan Inovasi & Kreativiti di Kangar,  Perlis.

Seminar 2 hari ini melibatkan pembentangan kertas kajian oleh pensyarah-pensyarah terutamanya dari kawasan utara. Saya hanya terlibat sebagai peserta sahaja.

Banyak juga input baru yang saya dapat hari ni.
Lepas seminar nanti tak tau lagi nak ke mana...
Ada cadangan tempat menarik kat Perlis ni?

4 comments:

Khai♥Rin : anies said...

kena tanya blogger perlis la cam tu ;-)

ANIM said...

shaiful p masuk gua kelam lah..kan dah cantik sekarang.
takpun p wang kelian, wang prachan..heee

Bin Muhammad said...

Kecil je Perlis tu...pusing2lah...mesti jumpa tempat2 yg menarik! Jgn lupa share :)

JunAina said...

Walaupun Perlis tu tahanh kelahiran saya tetapi tak berani nak syor tempat yg patut di lawati. Kalau nak negok2 barang Padang Besarlah.

Related Posts with Thumbnails