Sunday, September 1, 2013

Rumah untuk dijual di Bandar Laguna Merbok.


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kepada rakan-rakan blogger dan pembaca yang ingin membeli rumah di kawasan perumahan Bandar Laguna Merbok, Sg. Petani, Kedah, silalah hubungi saya.

Rumah ini mempunyai 4 bilik tidur + 4 toilet. Ia telah diextend sampai ke hujung, lengkap dengan kabinet dapur, besi grill, lampu, kipas dan air-cond.



SZ: Maklumat terkini pd 24 Sept. 2013;  Rumah ini telah dijual.


14 comments:

Khai♥Rin : anies said...

En shaiful,sy mmg tgh cr rumah tp knape jauh sgt?

Khai♥Rin : anies said...

P/s akn d pertimbangkn... mmg menarik

Kniedaz said...

wah..sangat menarik...tp takde plan nak membeli rumah lagi..akan panjangkan kpd kawan2 yg sedang cari rumah

HeNRieTTa JoSe said...

Eehhh...nape nak jual....nak upgrade ke? Ke nak pndah?

Pss...lepas pspm dh sbuk ngn SIPMA....huhuhu...

Shaiful Zaidi said...

ye ke..? lps ni berjiran dgn saya la...hehehe

Shaiful Zaidi said...

terima kasih. ..ini lot bumiputera..

Shaiful Zaidi said...

tuan rumah dah beli rumah baru...so..rumah ni dia nak jual..

Shaiful Zaidi said...

kesian kat awak..InsyaAllah, saya pun terlibat dgn KAKOM di KMPP nanti..

ANIM said...

Broker rumah pulak shaiful, hee

Shaiful Zaidi said...

@ANIM
jiran minta tolong promote...

Bin Muhammad said...

Boleh tahan juga harga rumah kat SP ni...tp masih dlm lingkungan harga munasabah jugalah.

ummiross said...

Nampak masih baru rumah tu, kalau ada duit lebih boleh je beli kan, pelaburan masa depan.

liza gigitkuku said...

as salam en saiful..noleh snap gambar interior rumah ni tak

liza gigitkuku said...

masih available lg ke

Related Posts with Thumbnails