Wednesday, September 4, 2013

Hanya Tinggal Kenangan.

 
5 Sc. 1, Sek. (Men. Sains) Sultan Mohamad Jiwa, 1994.
   
Al-Fatihah buat rakan sekelas pada tahun 1993 &1994 yg telah meninggal dunia petang semalam di Hospital Selayang. Arwah Sarul Yusmin atau lebih dikenali dgn Bob (berdiri di tgh baris ke-2)dijangka dikebumikan pagi ini di Shah Alam. Takziah buat keluarga Allahyahram.  Semoga ruhnya dirahmati oleh Allah dan ditempatkan bersama-sama orang yg soleh.

Pada tahun 90-an, saya telah kehilangan seorang rakan, Arwah Najib ( baris blkg, 4 dr kiri) akibat kemalangan jalan raya ketika menuntut di UUM. 

Al-Fatihah..

Kini hanya sekeping gambar menjadi kenangan...

SZ: Cuba teka yang mana satu adalah saya?

12 comments:

Khai♥Rin : anies said...

alfatihah...

arwah ni skt ke?

rs nyer empunya blogger ni yg berdiri paling kanan, barisan tengah... (hentam je ni)

Bin Muhammad said...

Innalillah... setiap orang akan tiba jua ajalnya, semoga rohnya bersama golongan beriman dan beramal soleh.

Cikgu berdiri di barisan belakang no3 dari kiri...agaknyelah

❤Kamsiah❤ said...

Al fatihah...

kdg2 sukar nak percaya,kawan2 kita telah pegi menyahut paggilan Ilahi...

en Shaiful...belakang sekali..2 dari kanan tu..betul tak hehe

Teacher Basariah said...

Daripada Allah kita dtg,kepadaNya jua kita kembali.salam takziah..

Suami saya pun ex Mat jiwa gak..

Cikgu mesti yang barisan paling akhir,kedua dari kanan..toi kan?hehehe

Kesuma Angsana said...

salam takziah & alfatihah yer

Kniedaz said...

Al-fatihah buat arwah
Saya teka barisan belakang dua dari kanan
^_^

Kakzakie said...

Innalillahi wainnailaihi rojiuun..
Moga roh-roh mereka dicucuri rahmat Allah..

Tak dapat teka semuanya masih comel belaka:)

ANIM said...

lsaya pun sama shaiful..
epas satu2 rakan meninggalkan kita..terasa kita pun bakal mengikut jejak langkah mereka..

p.s saya teka, 2 dari kanan (belakang sekali)

Aimaniman Ezaiza said...

takziah buat kehilangan rakan... akak pulak, rakan2 sekolah dah terputus hubungan tapi anak2 didik kat sekolah dah 3 orang meninggal dek korban jalan raya...

BUNDA a.k.a KN said...

Salam takziah untuk keluarga arwah...

Shaiful Zaidi said...

Terima kasih rakan-rakan semua..

Bagi yg meneka saya berada di baris blkg sekali 2 dr kanan.

Jawapan anda adalah tepat. Tahniah!

ummiross said...

Salam takziah..Al Fatihah.

Related Posts with Thumbnails