Tuesday, July 2, 2013

Aku Makan Garam Lagi Awal Kau Tau!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini saja nak kongsi cerita kartun yang mungkin berlaku dalam masyarakat kita pada hari ini.
Sama-sama kita bermuhasabah diri..


9 comments:

Kniedaz said...

Makan garam lagi awal tapi camtu juga..kena muhasabah diri ni..

Khai♥Rin : anies said...

ada je alasannya yek

Harith Iskandar said...

mkn garam lg awal tu pasal kene darah tgi jer manjang...ehehe

Amin A. R said...

Makan garam lebih tak menjamin ke syurga hehehehe :D

JunAina said...

Itulah gayanya bila hidup banyak beralasan. Moga kita dijauhkan.

❤Kamsiah❤ said...

selalunya mcm tu la jawapn mereka yg lbh dewasa bila tak dapat menerima teguran dari yg lbh muda..

ANIM said...

muhasabah utk diri kita juga shaiful..
yg kecil, belum baligh, syurgalah tempatnya kalau dia pergi dulu..
yg muda, tak banyak dosa lagi berbanding kita..
yg tua, mungkin ada kebaikan lain yg dilakukannya berbanding kita..
bak kata ustaz ebit lew, yg terbaik ialah kita mendoakan mereka supaya dibukakan hati

Bin Muhammad said...

Semoga kita semua tidak menjadi spt diatas...takutnya lah kalau dah tua pun masih xingat utk beriman dan beramal...ego tak bertempat.

Kesuma Angsana said...

mcm2 alasan yer bila cakap bab2 agama ni !

Related Posts with Thumbnails