Sunday, May 5, 2013

Dari Kuala Kedah ke Permatang Pauh.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Selamat hari pilihan raya buat semua...

Moga rakan-rakan blogger dan silent readers semua telah menunaikan tanggungjawab masing-masing.

Hari ini saya mengundi di parlimen Kuala Kedah. Selepas itu, saya ke parlimen Permatang Pauh untuk giliran isteri saya pula mengundi. Nampak meriah pilihanraya kali ini khususnya di kawasan Permatang Pauh.

Lama jugak saya beratur untuk giliran mengundi..


Parlimen Kuala Kedah






 Parlimen Permatang Pauh






Anda mengundi di mana?





3 comments:

THE AUTHOR said...

Saya pun dah mengundi..tgh tunggu keputusan dpn tv

Shaiful Zaidi said...

baguslah.
Result penuh pun dah diketahui.

Anonymous said...

belah pagi mmg beratur pjglah...

Related Posts with Thumbnails