Wednesday, April 3, 2013

Wordless Wednesday! Shopa-Maths-Holics

14 comments:

Khai♥Rin : anies said...

kt opis ada sebijik...main smpi lenguh

latifah zainal said...

permainan yg bguz utk minda.perlukan fokus & konsentrasi

ANIM said...

ada sebiji kat rumah, mesti best kan?

Shaiful Zaidi said...

jgn main waktu kerja..

Shaiful Zaidi said...

seorg rakan pernah beritahu saya, permainan ini baik utk menstabilkan jantung..sejauh mana kebenarannya saya tak pasti..

Shaiful Zaidi said...

betul. yg kecik pun ada dijual..

krole said...

kita berkongsi minat yg sama bro hihihi...ada sebiji kat rumah..selalu jgk mmber2 dtg rumah smata2 nak cabar juara kampung ni hihihi...sila jangan percaya dgn statement juara tu~

Kesuma Angsana said...

suka ni hehehe

Kniedaz said...

budak2 lelaki kat ofis ni pun ada juga...untuk release tension ^_^

mama said...

kalau ada satu kat rumah kan best, bila marah blh release tension.. ;)

Hanif Idrus said...

Takut nak main..nanti salah baling kang..hahahahah

Bin Muhammad said...

Mainan di waktu lapang, habis dinding opis...hehe

khairul hassan said...

lama x main dart

caliph shuriken said...

kt umah xde tempat yg sesuai nk letak game cmni, huh...

Related Posts with Thumbnails