Tuesday, April 2, 2013

JJCM @KFC Tesco Lagenda Height.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Malam ni ada seorang budak kempunan sangat nak makan KFC. So..mai la kami ke KFC Tesco Lagenda Height untuk menjamu selera.

Lama jugak tak mai KFC ni. Dah kenyang pun. Nak balik dulu...

9 comments:

Hanif Idrus said...

Siapa yang kempunan tu..ehehhhe

Khai♥Rin : anies said...

kempunan ke mengidam? hehehhe

Bin Muhammad said...

Parah ni...KFC pun sampai kempunan hehe...

Shaiful Zaidi said...

anak saya..Haifa Batrisyia. ..hehehe

Shaiful Zaidi said...

kempunan jer coz lama x bawa pi KFC. Berat badan dia dah makin bertambah coz asyik makan ayam jer...hehehe

Shaiful Zaidi said...

biar kempunan sikit...
kalau selalu sgt makan ayam pun tak elok utk kesihatan..hehehe

Teacher Basariah said...

oh,sedapnyer

Shaiful Zaidi said...

alhamdulillah. .

mama said...

oh `CLG` haifa batrisyia yg kempunan !!.. he2.. mama pun dah kena kurangkan KFC ni dah semakin obes..hu2..

Related Posts with Thumbnails