Friday, February 1, 2013

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu..

Assalamualaikum Dan salam sejahtera. .

Alhamdulillah, tak sangka pulak saya dapat hamper cabutan bertuah pada suatu majlis  di Cinta Sayang Resort semalam.

So...Hari ni nak kongsi sorang sedikit dengan rakan2 semua...

(share photo jer...hehehe. jgn marah)

SZ: mode cuti mid-sem bermula...

9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

kalau tak mau makan..boleh hantar ke kulim..:)

Kasih Salina said...

nak sikit..

krole said...

wuah tahniah bro..aku tak pnah g mng2 cabutan bertuah ni~pergh! mmg bertuahla...hihihi igtkan nak share hadiah tu ngeee

Mar Haini Abdul Rahim said...

besar sgt nehh.. cm xhabess je,, hehe

mama said...

assalam..Tahniah.. ;)murah rezeki en.shaiful..
selamat bercuti..

Kniedaz said...

makn tu ingat kawan2 di sini haha

Harith Iskandar said...

kebetulan pulak no sy 936, kalau buang sembilan tu mmg no sy lh tu..ehe

Roslan Putra said...

waahhh lumayan jugak tu... rezeki2....

Sue PeLik said...

selamat menjamu selera hamper tuh. hehehe. tahniah! kadang2 bila bertuah neh indah kan?? :)

Related Posts with Thumbnails