Tuesday, February 26, 2013

Happy Birthday Haifa Batrisyia.

Tanggal 26 Feb. 2005, lahirlah anak saya Haifa Batrisyia di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), Kuala Lumpur.

Happy birthday Haifa. Abah sayang Haifa.

Haifa bersama blogger Anies Ana Muslim

SZ: Tgh duk pikiaq nak bagi hadiah apa.

18 comments:

Kniedaz said...

Haifa...Macam nama Yani & Yana..ada Hayfa kat belakang..anak perempuan senang nak cari hadiah ^_^
Happy Birthday Haifa..semoga jadi anak yang solehah

Kakzakie said...

Happy birthday Haifa.
Rasa bagi baru lahir kan Shaiful tapi dah 4 tahun. Kakak selalu rasa begitu pada anak kakak. Moga terus mendapat limpahan keberkatan dah kebahagiaan..

Kesuma Angsana said...

happy birthday tuk yr luvly daughter Haifa ye.. hadiah tanya ler die nak ape hehehe

Hanif Idrus said...

Hapi birthday Haifa....
Minta hadiah kat abah...kikiki

mama said...

`HEPI BEZDAY CUTE LITTLE GURL`..semuga jadi ank yg solehah..amin..ehem jeles mama dgn anies..he2x.. dia dah jumpa CLG en.shaiful.. ;)

KhaiRin : anies said...

salam.. apa khabar en. shaiful sekeluarga?

aiyak..cm ne leh tersangkut pic tu? ;-)

happy birthday hayfa... be a gud muslimah. aminnn

p/s will b there (SP) by next month ;-)

Mar Haini Abdul Rahim said...

comellah nama die.. haifa.. ape mksd haifa ye.
selamat ulangtahun haifa batrisyia.. jadi anak solehah ye :)

ANIM said...

kalau nak senang, minta haifa sebut nak apa..heee...tak payah pening kepala nak fikir shaiful..

p/s kalau tak silap, dia masuk tahun 2 kan shaiful?

Shaiful Zaidi said...

terima kasih.

Shaiful Zaidi said...

thank you..

Shaiful Zaidi said...

tq..dah.

Shaiful Zaidi said...

tqvm..he3x

Shaiful Zaidi said...

tq. mama pun dah pernah jumpa Anies kan...

Shaiful Zaidi said...

alhamdulillah. .tak sangka Anies singgah sini. Teringat kat Anies sbb tu ltk foto ni...hehehe

Shaiful Zaidi said...

Ye ke...mai Laguna lg ke?

Shaiful Zaidi said...

Haifa maksudnya genit..tq

Shaiful Zaidi said...

dah...ya cikgu.

ummiross said...

happy birthday Haifa..moga membesar dengan sihat dan menjadi anak solehah.
Aikk!,Anies..lama tak berblog, rindu laa Anies, kemana menghilang?

Related Posts with Thumbnails