Tuesday, November 6, 2012

Urutan Refleksologi di Laguna Merbok.

Assalamualikum dan salam sejahtera

Petang2 ni...jalan2 atas batu...baik utk kesihatan.
Sebenarnya kat Laguna ni ada banyak kawasan laluan urutan refleksologi macam ni. Sekali- sekala saya jalan la kat sini. Anda pernah cuba ke?


8 comments:

❤Kamsiah❤ said...

kat taman tasik kulim pun ada..sakit tapak kaki la hehe...

shaiful zaidi said...

@ ❤Kamsiah❤
salam akak...
mula2 mmg sakit, tapi kalau dah biasa x terasa sangat sakitnya...

ummiross said...

Cantik kat Laguna ni..

shaiful zaidi said...

@ummiross
salam akak...
terima kasih. datang melawat Laguna..

caliph shuriken said...

sy jarang2 nk msuk area BLM kecuali ada urusan kt dalam tu, huh...

mama aini said...

wah senangnya kalau nak buat refleksologi..kat sebelah rumah je.. :)..mama pernah try sekali..hu2x..sakitnya kaki..lepas tak cuba lagi..mama ada beli 2 keping yg kecil je..beli kat kedai bunga...

Lipanbara said...

Salam.saya warga BLM baru,kat mana sekolah men dan rendah yg elok dan terdekat dpt disarankan..shafee.

Lipanbara said...

Salam.saya warga BLM baru,kat mana sekolah men dan rendah yg elok dan terdekat dpt disarankan..shafee.

Related Posts with Thumbnails