Saturday, October 6, 2012

Ziarah Sepupu di Hospital Tuanku Fauziah.

Salam buat semua.


Saya baru ja sampai dari Kangar. Petang tadi,saya menziarahi sepupu di Hospital Tuanku Fauziah, Kangar. Sepupu saya, Abg Saleh diserang sakit jantung beberapa hari lepas. Dia baru ja dipindahkan kenduri Wad biasa. Sebelum ini, dia di tempatkan di CCU. Doakan Dia cepat sembuh.

Kak Sodah bersama produk Belacan Madu.

Utk pengetahuan semua, sepupu saya ni usahawan belacan Kat Perlis. Belacan Madu keluaran syarikatnya memang terkenal sampai ke Singapura.

 Belacan Madu Kg Sg. Berembang, Kuala Perlis.

Suka makan belacan?

5 comments:

THE AUTHOR said...

Semoga awak cepat sihat..

Kasih Salina said...

apa nama belacan yg sepupu en. zaidi buat tu..saya suka beli belacan kuala perlis..semoga beliau cepat sembuh dengan izin-Nya..Insyallah..

Shaiful Zaidi said...

@Hanif Idrus
Amin..

Shaiful Zaidi said...

@Kasih Salina
Belacan Madu Kg. Sg. Berembang, Kuala Perlis.
Amin..

mama aini said...

semuga sepupu en.shaiful cepat sembuh..amin..

Related Posts with Thumbnails