Wednesday, October 10, 2012

Jalan-Jalan Cari Makan Di Sabil Kedai Kopi.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar rakan-rakan dan pembaca semua?
  
Dah lama saya tak publish tentang restoran dalam segmen JJCM. Sebenarnya saya baru diperkenalkan restoran ini oleh seorang rakan.

Sabil Kedai Kopi khabarnya sering dikunjungi oleh pelanggan yang suka aktviti outdoors dan geng-geng bikers.
  
Saya dah dua kali ke sana. Hiasan dalamannya memang unik dan menarik. Ada foto Labu dan Labi. Sambil makan sambil menonton citer Labu Labi.

Restoran ni terletak dekat jer dengan hipermaket C-Mart (Amanjaya Mall). Addressnya ada kat bawah.

Kuey Teownya sedap. Hujung-hujung minggu ada kambing golek.

Sapa-sapa nak rasa kelainan, trylah berkunjung ke sana.

Restaurant/Cafe
                           NO 28 Jalan Cempaka 2 Persiaran Amanjaya, 08000 Sungai Petani, Kedah, Malaysia


Basikal tergantung dan poster Labu Labi.

Sebelahnya ada kedai aktiviti outdoors.

Citer Labu Labi

Hiasan yang menarik

Kuey Teow Goreng

Kambing golek


5 comments:

Kesuma Angsana said...

memarik ni pernah jumpa kedai mcm ni ke kelantan juga hehe

Kasih Salina said...

sedapnya kuey teow goreng n kambing tu..blh la singgah otw nak blk ganu nanti..

Cinta Misteri said...

Wah menarik ni.. CiM peminum kopi tegar, tp jauh naaa kt ganu sana. Dulu ada abg kat sana, skang dh tkd. So tkde keperluan mmg lah tk ke sana.

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

mama aini said...

assalam..ehem unik & kreatif tuan punyanya..thanks kongsi info ni..terigin juga mama nak makan kat sini..

Related Posts with Thumbnails