Friday, September 14, 2012

Yang mana satu style kita?

Credit to: Ir Khairul Ikhwan 

14 comments:

ANIM said...

mudah2an anak2 remaja Islam kita terikut2 memb*** buta..walaupun atas alasan ini hanya hiburan dan berunsur humor..

Kesuma Angsana said...

nak berhibur dalam islam pown ada cara & batas2nyer kan

KorN said...

tak tahu lah ape yg bes sgt dgt gangnam style tuh...

ummiross said...

Inilah jalanku, jalan yang diredhaiNya..

khairul said...

betul tu

mama aini said...

ehem..tak apa2!!..gangnam style cuba mempengaruhi gulungan remaja.. :(

Cik Misstree said...

Assalamualaikum;

Seorang teman blogger saya http://tuantanah.wordpress.com/2012/09/10/gangnam/ ada mengetengahkan isu Gangnam Style dalam blognya. Moga dapat membuka fikiran dan mata hati kita semua.

Wallahu'alam.

shaiful zaidi said...

@ANIM
salam cikgu..
begitulah juga harapan saya. Generasi Y perlu ada jati diri sendiri. Usah terpengaruh dgn budaya asing.

shaiful zaidi said...

@ Kesuma Angsana
salam KA..
hiburan diharuskan selagi mengikut syariat..

shaiful zaidi said...

@ KorN
salam..
saya pun hairan...

shaiful zaidi said...

# ummiross
jalan yang lurus...

shaiful zaidi said...

@khairul
ya bro...

shaiful zaidi said...

@mama aini
salam mama..
remaja kita perlu ada 'filter' sendiri..

shaiful zaidi said...

@Cik Misstree
salam... terima kasih coz tinggalkan pautan...
saya dah buka dan baca pautan tu...TQ sekali lg.

Related Posts with Thumbnails