Wednesday, August 15, 2012

Kenapa Letak Botol?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Just nak tanya...Mengapa mesti letak botol minyak yang kosong atas kereta-kereta ini?



10 comments:

fizafantagirO said...

rasanya.. kalau kereta yg diletakkan botol tu maknanya kereta tu untuk dijual ..

Kesuma Angsana said...

bukan tu tanda dah nak di jual ke!. ambik kesempatan ini untuk ucap selamat hari raya dari KA sekeluarga, mohon maaf andai ada salah silap atau komen2 yg menyinggung rasa ye

Tentang Kita said...

setuju dgn ~ fizafantagirO ~

khairul said...

nk juai keta kot bro

Shaiful Zaidi said...

Memang Benar keta tu nak dijual, tapi nape mesti letak bekas minyak tu?...ada citer Di sebaliknya ke?

atuk said...

Salam Ramadhan SZ

tanda kereta untuk dijual

ANIM said...

oklah letak botol. kecil je..kalu letak talam atau besen lagi haru.orang ingat tempat jemur ikan masin pulak...heeee...

Adry@Daun said...

As salam dan Salam Syawal,

Letak botol minyak pelincir iklan yg termurah dan digunapakai sejak tturun temurun lagi sbg tanda utk dijual. Dulu2 bkn ada majalah spt motor trader dan website utk iklankan kereta secondhand.

Ada juga yg letak beg, kasut, plastik brg kedai/supermarket dan beg plastik sampah tp bkn tanda utk dijual tp kes terlupa..hehe..

Hanif Idrus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
Selamat Hari Raya

mama aini said...

ehem..kat Klang ni..kalau letak botol..maknanya kereta utk dijual..he2x..

Related Posts with Thumbnails