Monday, July 23, 2012

Shopping Hasil Laut Di Tanjung Dawai.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Beberapa hari yang lalu, saya dan family ke Tanjung Dawai untuk membeli-belah hasil laut. Antara yang dibeli ialah ikan bilis, terubuk masin, ikan kering dan lain-lain. Bahan mentah yang dibeli ini adalah sebagai persediaan untuk membuat juadah berbuka.


Macam-macam ada kat kedai yang kami singgah ni. Harganya pun berpatutan.



Tg. Dawai.

SZ: Anda pernah sampai ke Tanjung Dawai?

6 comments:

❤Kamsiah❤ said...

salam
pernah 2,3 kali kesana...panas kan...yalah tepi laut...

KhaiRin : anies said...

sy pegi setakat pantai merdeka je..tu pun sbb nk jln2.. insya allah kalu ada ms bln 9 nnt nk terjah ke sini

Kesuma Angsana said...

kalau KA dah borong mcm2 kat sini ! hehe

khairul said...

lama x p tg dawai

Zie said...

a a lama tak pi, thun lepas pi pantai merdeka, kwan2 aiak pi naik bot kesana, tak pi pon. abg saya rajin datang sini bawak family makn2.

mama aini said...

ehem tak pernah lagi sampai kesana..harganya murah spt kat P/Pangkor ke?..

Related Posts with Thumbnails