Monday, June 11, 2012

Tandas Digital pulak dah...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pagi ini, saya terbaca artikel tentang Tandas Digital yang telah lama digunakan di negara Jepun dan Korea Selatan. Pelik juga no...

Terfikir juga kalau tandas-tandas ini diletakkan di tandas-tandas awam di negara kita. 

Terlintas jugak dalam fikiran.... Mengapakah ada tandas-tandas di hotel-hotel dan tempat awam tiada paip air?

Credit to:http://www.booksthatteach.com/photos.htm

MODEL... beberapa model tandas digital dalam ujian di pejabat penyelidikan di ibu pejabat Woongjin Coway di Seoul, Korea Selatan
-Harian metro online.

8 comments:

mama aini said...

ehem tandas kat malaysia masih ada yg kotor..kalau guna yg ni mesti tak kotorkan..he2x..

Shaiful Zaidi said...

@ mama aini
salam mama...may b.

KhaiRin : anies said...

mahal x ni? hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ KhaiRin : anies
entahlah...nak beli ke?...hehehe

khairul said...

hu ..x konfiden aku nk guna toilet ni ..silap2 terpalit kat dahi hehe

Kasih Salina said...

salam..aikk, punyalah canggih toilet zaman la ni..

Bitt (doubleIS) said...

makin hari makin moden..semua nak digitalkan..hehehhe
salam singgah saya follower anda yg ke 809.. :)

SURIA AMANDA said...

confirm kebersihan x terjamin...eee geli...

Related Posts with Thumbnails