Tuesday, June 5, 2012

JJCM di Dataran Ikan Bakar, Sg. Petani.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

        Beberapa hari lepas, saya dan family singgah makan kat Dataran Ikan Bakar, Sg. Petani. Restoran ni memang popular kat S.P. Terletak di Pekan Baru, di tepi Sungai Petani. Makanan yang dihidangkan memang sedap. Tapi, nak makan kat sini kena sabar sikit coz  ramai pelanggan dan nampak macam tak cukup kakitangan jer.



9 comments:

KhaiRin : anies said...

murah x?

Kazman / Sue said...

kalau pot macam ni memang selalunya ramai....

Shaiful Zaidi said...

@Kazman / Sue
betul 3x..

Shaiful Zaidi said...

@KhaiRin : anies
harganya nak kata murah, tak murah sgt..
patutlah....bergtg kpd jenis ikan/makanan yg dipesan.

KhaiRin : anies said...

p/s buku hitler tu opismet beli kt indo.. kat sini sy x pasti ada ke x..

Yatie said...

Salam Ziarah En Shaiful, alahaiiiii seronoknya makan2 mcm ni....lama akak tak pergi tempat makan mcm ni, anak2 asyik suruh mamaNya masak mcm2 je, tu yg tak nyempat2 nak makan kat luar..he3..

Hanif Idrus said...

kalau ramai mesti sedap tapi kena banyak bersabar

mama aini said...

bestnya selalu gi makan2.. :)

caliph shuriken said...

klau nk mamam, kena sabaq tggu laa, huh...

Related Posts with Thumbnails