Sunday, April 1, 2012

Ole-ole Dari Sik.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Inilah ole-ole yang saya bawa balik dari Sik. Lemang Lemak Berkrim yang dihasilkan oleh syarikat Kak Ruby. Memang sedap dan lemak berkrim lemang ni. Ditambah pula dengan serondeng ayam yang menyelerakan. Selain itu, gerai tepi jalan di jalan Batu 5 Sik ini juga ada dijual kopi tumbuk yang dihasilkan secara tradisional. Difahamkan gerai menjual lemang ini dibuka sepanjang tahun tak kira musim. 





So, sesiapa yang teringin  nak makan lemang tak payahlah tunggu raya. Boleh contact no. di bawah....tolong promosi.



8 comments:

mama aini said...

assalam en.shaiful..ehem kalau makanan yg kita beli tu sedap..insyaalalh kita tolong promosikan..kan?..he2x.. secara percuma tanpa bayaran !!!..betul lemang skrg ni dijual tak kira waktu..mama pun suka lemang.. :)

man said...

hheheheh...zaman skrg dah lain

Hanif Idrus said...

Tak kira musim..
mesti kak ruby kalu baca entri mesti nangis punya...hehehhe

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
salam mama..betul tu. kalau sedap kita akan promote..

Shaiful Zaidi said...

@ man
zaman lain, tapi rasa lemang tetap sama...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ Hanif Idrus
moga perniagaan kak ruby terus maju..

pelangi sepi said...

selalu gak makan lemang tapi ari raya je

Shaiful Zaidi said...

@pelangi sepi
lemang dan ketupat mmg penyeri hari raya...

Related Posts with Thumbnails