Monday, April 2, 2012

Memancing Di Tasik Beris, Sik.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Masih lagi entri berkenaan daerah Sik. Kali ini tentang aktiviti memancing di Tasik Beris. Saya follow rakan-rakan yang biasa memancing.

Pemancing tegar
 Pemandangan di tasik ini memang menenangkan.

Pemancing baru
 Sesiapa nak bercuti di sini pun boleh. Ada resort kat tepi Tasik Beris ni...
Tasik Beris Hill Lake View Resort
Ini jalan raya menuju ke sebuah perkampungan di dalam air. Tak percaya?

Jalan mati

15 comments:

khairul said...

1st time dengaq nama tasek beris ni

Shaiful Zaidi said...

@khairul
kena buat autoshow kat tepi Tasik Beris pulak lepas ni....hehehe

Anim said...

lepas mancing..makan anggur pulak la ya? dh musim memetik ke?

KhaiRin : anies said...

mahal ke resort tu kalu sewa smlmn?

mama aini said...

assalam..wah cantiknya pemandangan kat tasik beris ni !!..resortnya pun cantik..

Shaiful Zaidi said...

@Anim
lps memancing pekena lemang pulak...ldg anggur tak singgah pun coz dah pi ari tu.

Shaiful Zaidi said...

@ KhaiRin : anies
rasanya tak mahal.... tak silap saya RM100++ boleh dpt bilik.

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
salam mama...mama kena dtg bercuti di sini. boleh lawat ldg anggur..

L said...

kenangan berkayak di tasik beris.. huuu. waaa. bes3


meh tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

Shaiful Zaidi said...

@ L
seronoknya kalau dpt berkayak...

Kamsiah said...

salam
banyak ke dapat ikan?

Shaiful Zaidi said...

@ Kamsiah
ikan kat situ tak suka umpan berperisa pandan. dgr khabar nak mengail kat situ kena guna umpan berperisa strawberry. jd dpt penat jer la....hehehe

Kazman / Sue said...

tu dia.... gaya pemancing tegar dengan pemancing baru... heee3x

Shaiful Zaidi said...

@ Kazman / Sue
saya dah lama tak memancing...tu yg jadi pemancing baru...hehehe

pelangi sepi said...

pernah dengar nama tasik Beris tapi tak pernag sampai sana

Related Posts with Thumbnails