Saturday, February 25, 2012

Basikal Fixie No. 1 di Sg. Petani.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bukan saya yang kata, tapi Ah Chong yang cakap basikal Fixie kanak-kanak ni No. 1 di Sg. Petani coz baru ja sampai dari K.L  Sebelum ni memang ada basikal Fixie, tapi yang besar untuk dewasa. Basikal saiz kecil ni baru saja dipasarkan di sini...entah betul entahkan tidak.

Basikal Fixie sebagai hadiah hari lahir Haifa esok.
Kedai Basikal Ah Chong kat Jln Sekerat ni memang banyak basikal, tapi basikal Fixie jugak yang menjadi pilihan hati.

Kedai Basikal Ah Chong
 Ada enam basikal Fixie saiz kanak-kanak yang baru sampai pagi tadi....masih dalam kotak.Ada kaler hijau, pink, merah, oren dsb..tapi kaler merah yang jadi pilihan.

Basikal Fixie kaler Oren pun ada.

Fixie bersaiz besar.

Ah Chong tengah pasang basikal Fixie Haifa.

SZ: Tanggal 3.41 petang 26 Feb. 2012, genaplah 7 tahun umur Haifa Batrisyia.

4 comments:

Hanif Bloglist Blog said...

Selamat hari jadi kat adik .....esokkan kan..

Anim said...

basikal kegilaan bdk2 skrg...
colourful..

man said...

lawa basikal 2..basikal dah jadi popular skrg..hehehhe

mama nor lara said...

ehem cantiknya basikal fixie tu..hepi bezday haifa..ehem mesti haifa suka sgt dpt basikal tu.. :)

Related Posts with Thumbnails