Wednesday, November 16, 2011

Wordless Wednesday- Di tengah-tengah bandar S.P


11 comments:

Azizah a.k.a N.a.z said...

ni mmg biasa tgk..
n biasa jugak buat..
hehehehe.. tapi jangan la bwk jauh2..
mungkin pemandu tu tak ingat sampah dia..

Hafeezan said...

kadang-kadang kat saya pun jadi. tapi xder la sampai ke pekan. tengah-tengah jalan wife dah tegur. apa lagi cari la tong sampah yang berdekatan kat tepi jalan.

Shaiful Zaidi said...

@Azizah a.k.a N.a.z
may b dia pun terlupa..
bukan tujuan saya utk memalukan si pelaku, cuma nak elak perkara yg sama berlaku kat org lain...

Shaiful Zaidi said...

@ Hafeezan
wah tn. pun dah ada pengalaman yg sama. nasib baik wife ingatkan...hehehe

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Kadang2 tengok bonet kereta terbuka tapi tuan punya kereta buat "dek" ja...
Salam ziarah dari teratak usang..
http://azilas.blogspot.com

Anim said...

haha..pemandangan biasa di SP..
ada yg berterabur kat jln ..
kes terlupa pesan isteri!

Anim said...

haha..pemandangan biasa di SP..
ada yg berterabur kat jln ..
kes terlupa pesan isteri!

Shaiful Zaidi said...

@ Iza Teratak Usang
salam...
ya la kadang2 org sebelah yg sibuk lebih2, tp org yg berkenaan tak dak apa2 pun...huhuhu

Shaiful Zaidi said...

@ Anim
tong sampah jauh kut...
saya pun pernah jumpa sampah yg berterabur atas jln...

mama aini said...

he2x..pernah terjadi kat jiran mama..handbag dier yg kat atas kereta berjalan..seb baik ada org nampak & beritahu..

Shaiful Zaidi said...

@ mama aini
seb baik ada org tgk...he3x.
so kita mesti sentiasa peka dgn sekeliling dan jgn mudah lupa...

Related Posts with Thumbnails