Monday, November 28, 2011

Ciri-ciri Seorang Blogger Sambilan.

Berikut ialah 5 characters yang ada pada blogger sambilan berdasarkan pengalaman saya. May be ciri-ciri ini juga ada pada anda...




  1. Pantang juga laptop, pc atau apad - bila jumpa alat-alat ICT terus nak online atau publish entri.
  2. Gelisah bila tak dapat nak online sebab wifi/broadband tak dak atau internet busy.
  3. Pantang jumpa scene menarik/bahan berita, terus snap foto. Kadang-kadang sebelum makan pun ambil gambar dulu.
  4. Rasa seronok bila ramai orang visit dan follow blog-blog kita.
  5. Seronok bila orang bagi komen entri yang kita publish.

10 comments:

mama aini said...

assalam en.shaiful.bagi mamalah,info ni mcm kena kat mama !!!he2x..nampak je apa2 terus nak buat entry..

Kazman / Sue said...

bagus info ni... dapat mengenal tahap kebloggeran seseorang... haaa3x

Ana farha said...

cam saya tak lah macam ciri no. 1 hingga 3 tu.. setakat ni leh control lagi.. hehe..

dear anies said...

lg 1, x paksa2 org utk ikuti blog kite hehehee

che mid said...

Salam.. betul betul betul..

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
salam mama..sama tapi tak serupa...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@Kazman & Sue
terima kasih..
sekadar berkongsi...

Shaiful Zaidi said...

@ANA FARHA
baguslah mcm tu...yg no 4 dan 5 ada la...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ KhaiRin
setuju....sebab itu saya tak pernah paksa org follow blog saya.

Shaiful Zaidi said...

@ che mid
salam....family saya pun ramai yg bermula dgn Che ....

Related Posts with Thumbnails