Thursday, November 24, 2011

Cinta Monyet.

Cinta monyet berakhir di pelamin?



Orang kata Cinta itu buta. Cinta tidak mengenal siapa. Satu istilah yang sering kita dengar khususnya semasa zaman persekolahan dulu ialah Cinta Monyet. Apakah sebenarnya Cinta Monyet?

10 comments:

che mid said...

Salam kenal dari Che Mid..gambar header tu macam tau je kat jeti mana.. he he..kalau jumpa kt pasar malam sg layar boleh bertegur sapa..

KhaiRin said...

ni kira kawen monyet heheheh

mama aini said...

slm..ramai org pernah mengalaminya waktu zmn persekolahan dulu..he2x..sampai skrg mama tak berapa faham makna sebenarnya?..hu2x..

Kazman & Sue said...

cinta monyet tu cinta yg lompat tang sana...kejap lompat tang sini...macam monyet lompat dahannn....heeee3x

Shaiful Zaidi said...

salam kenal..
jeti semeling kat restoran d' jeti 8 beradik..
saya selalu juga pi pasar malam sg layar...may b dah jumpa kut, tp tak perasan...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@KhaiRin
mcm tu la gamaknya...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ mama aini
salam mama..betul mama termasuk saya jugak....hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ Kazman & Sue
ya ka mcm tu...kelakornya..hahaha

SURIA AMANDA said...

cantik pemandangan..kat mana ni..buat photoshoot sure cantik giler ni

Shaiful Zaidi said...

@SURIA AMANDA
foto header ke?.di tepian sg merbok...dekat dgn Laguna Merbok.

Related Posts with Thumbnails