Monday, April 11, 2011

Durian.

Alhamdulillah...

Semalam saya dan keluarga berkesempatan makan durian yang dibeli di pasar malam Laguna. 

Sekarang ni durian banyak dijual di sekitar Sg. Petani. Harganya juga berpatutan.

Anda suka makan durian?

19 comments:

shark said...

huh
saper x makan durian bukan org malaysia ler...
hehehe

~cik shanashaida~ said...

uwaaa..sye xsuka..kecik2 sgt la la addict dgn durian, ble da besar bau pon da xbole..sob2 kekdang teringin nk mkn, tp bila mkn muntah balik..cian kn ^_^

Shaiful Zaidi said...

@shark
ada jugak org M'sia yg x mkn buah niy. apapun raja buah ni mmg terkenal di seluruh dunia..

Shaiful Zaidi said...

@cik shanashaida..
cian kat awak...

SayangSal said...

wow...sedapnyer,,,,my favorite fruits...he he he,,,,di melaka sgt mahal buah tajam nie.....:)

Shaiful Zaidi said...

@SayangSal
kat cni pun...mcm2 harga...yg murah ada, yg mahal pun ada...bila tanya peniaga, depa bgtau buah mai dr Perak.

kpah k-poh said...

akak memang tak tahan dengan bau durian..punyalah berdenyut kepala..tapi..bila makan..baru lega sakit kepala tu...pelik tak??

Shaiful Zaidi said...

@kpah k-poh
memang pelik tu...

Cik Cammy Lia said...

bukan ke doyan mahal skrg? mem sy beli sebiji smpi harga RM23.. huhu

Shaiful Zaidi said...

@Cik Cammy Lia
U kat Hong Kong mmglah mahal...nak durian murah mai Laguna.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya sgt suker durian..tak sabar nak blk m'sia belasah durian abis2

Shaiful Zaidi said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)...
hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri....kurma di negeri org,durian di negeri sendiri...hehehe

Yatie said...

Assalamualaikum En Shaiful.
nape tak ambil gambar makan durian sekal? tentu seronokkan...macam2 ragam di buatnya...apa pun durian mmng best...

Shaiful Zaidi said...

@kak Yatie

Waalaikumussalam kak yatie...
saja x letak gambar tu...
akak..anak akak start PSPM ari ni kan.
Good Luck!

srikandi cinta said...

sy suka makan pengat durian :)

Shaiful Zaidi said...

@srikandi Cinta
mmm.....sedap tu...

PakMail said...

Saudara Shaiful Zaidi,

Salam perkenalan dari saya.

PakMail

PakMail said...
This comment has been removed by the author.
Shaiful Zaidi said...

@Pak Mail..
Salam kenal Pak Mail..terima kasih kerana singgah di Laguna.

Related Posts with Thumbnails