Wednesday, December 16, 2015

Wordless Wednesday! - Nasi Goreng Ikan Rebus.




LOKASI: BANDARIANG, GERIK, PERAK

10 comments:

Bunda_nora said...

Nasi goreng ikan rebus.... tak biasa dengar lagi.... nampak macam sedap jer, rasanya teknik masak lebih kurang nasi ayam kot....

Rebus dulu ikan...pastu air rebusan tu buat masak nasi dan buat sup, dah masak goreng nasi tu...makan dengan ikan rebus tadi... agak nyer lah...

dari dapur nasya said...

hu...hu...sedap sungguh nie Tuan Shaiful...terliur kak Niza

che mid said...

Hebat ni.. tak pernah rasa lagi. Yang panjang-panjang kat ikan tu apa pulak.. macam cili kering je ..

Atiqah abd aziz said...

ikan rebus tu orang islam buatkan..kalau pegi sana boleh borong banyak2

dear anies said...

cili mkn cm tu je ke? ;-)

shaiful said...

Terima kasih Bunda... Ya mmg sedap. Lain dr yg lain..

shaiful said...

Sedap..saya dah beberapa kali singgah makan.

shaiful said...

Kat tempat lain saya belum jumpa...

shaiful said...

Ya...kedai orang Islam.

shaiful said...

Ya...cili kering goreng..

Related Posts with Thumbnails