Monday, December 22, 2014

Hobi Musim Banjir.

Memancing di Kok Lanas.
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Inilah hobi saya ketika musim hujan dan banjir kat Kelantan ni. Kalau nak buat aktiviti lain rasanya tak berapa sesuai. So...saya penuhnya waktu yang ada dengan memancing ikan.

Walaupun seekor ikan pun belum saya dapat, tapi sekurang-kurangnya saya rasa puas hati. Dapat melihat panorama kampung-kampung kat Kelantan ni dan dapat mengisi waktu lapang yang ada.

Ok...jumpa lagi..Nak gi memancing ni...



5 comments:

ANIM said...

mengail pulak doh, hihi

Khai♥Rin : anies said...

Dpt ikan apa?

Shaiful Zaidi said...

@ANIM
Ya cikgu..mengai pulak dah...

Shaiful Zaidi said...

@Khai♥Rin : anies
mmmm....malu nak jwb..

Najib Ariyan said...

gud luck... mudah2an dapat ikan besar yg dah tak larat berenang tu... air banjir laju sangat kan... tersangkut kat mata pancing tu...

hehehe

Related Posts with Thumbnails