Friday, March 21, 2014

Karnival Mahabbah Andalusia.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar rakan - rakan semua?  Hari tugas sebagai salah seorang urusetia Karnival Mahabbah Andalusia bermula.

Pagi tadi ceramah oleh Ustazah Norhafizah dan Ustazah Nazrah mendapat sambutan yang baik daripada muslimat.

Ikut tentatif sekarang ni sedang berlangsung ceramah oleh Ustaz Mohd Hafiz Hj Fauzi.
Saya balik ke rumah sekejap, sat lagi nak pi pulak.

Malam ni Forum Perdana pulak. Antara ahli panelnya ialah Ustaz Dr Zaharuddin Abdul Rahman, Us. Izhar Ariff dan Ustaz Muhammad Azki Hafizi.

Oklah..setakat ini dulu laporan untuk hari ini...

2 comments:

ANIM said...

saya meminati ustazah norhafiza dan dah merancang nak ke karnival ni (lewat sikit balik ipoh)tapi takde rezeki kerana perlu pulang ke ipoh petang khamis kerana sesuatu yg memerlukan saya berbuat demikian..

mudah2an berpeluang lain kali kan. masjid ni kan aktif:-))

Cik Misstree said...

Saya dah pi karnival petang Jumaat. Saya sampai di tapak karnival semasa imam membaca doa selepas solat Jumaat. Tgk gerai2 jualan biasa-biasa saja.

Related Posts with Thumbnails