Wednesday, November 13, 2013

Wordless Wednesday! -Nasi Mandy

20 comments:

JunAina said...

Salam lama tak jengah kat sini. Sedap je nampak hidangan tu...

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam, kenyang...sampai malam ni..

Bin Muhammad said...

Dah makan baru tgok nasi mandy ni...terliuq dah!

Kniedaz said...

oohh..teringin plak nak makan nasi mandy ni

ANIM said...

nasi mandy kat bangunan rfc lama di laguna merbok tu ka? baru selesai makan bersama geng bas sekolah di sana..

Shaiful Zaidi said...

Salam. ..memang sedap. ..hehehe

Shaiful Zaidi said...

salam BUNDA...makan ramai-ramai,

Shaiful Zaidi said...

makan utk malam ni pulak..hehehe

Shaiful Zaidi said...

kat area sana pun ada kan....

Shaiful Zaidi said...

Ya cikgu..ye ke.
Nasi Mandy Abi Ahmadi. Kini, bangunan tu dikenali sebagai Kompleks Koperasi Laguna.

❤Kamsiah❤ said...

nampak macam banyak...

Shaiful Zaidi said...

dalam talam akak.boleh kongsi 10 orang...

Khir Khalid said...

Assalam.. sedapnya... terbuka selera walaupun dah makan malam.. best2.. :)

Amin A. R said...

2 minggu lepas, saya dah makan nasik mandy, buat pertama kalinya..hehehe... :)

Shaiful Zaidi said...

waalaikumsalam.
kena try...

Shaiful Zaidi said...

ye ke.. Amin masak sendiri ya...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

sedapnya Nasi Mandy. Nak rasa sikit.

Shaiful Zaidi said...

nak rasa kena mai Laguna.

HeNRieTTa JoSe said...

Lama juga xbertandang ke sini....

Blom pernah cuba nsi nie...hnya dgr nama sj....tgk portion yg byk tu....errr...kna ajak kawan nie, bru bleh cuba...

Raudzah Z said...

Tak pernah cuba lagi...tapi nampak memang best...macam nasi arab...

Related Posts with Thumbnails