Tuesday, November 5, 2013

Cuti Sem Bermula.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar rakan - rakan semua?  Selamat bercuti kepada anda semua.

Saya pun bercuti juga. Tapi cuti saya mungkin lebih panjang daripada anda. Sebenarnya,  hari ini merupakan hari pertama cuti semester. Hari terakhir cuti ialah pada 23 Nov. 2013. Jangan jealous no...

Hari ini, saya bersihkan kawasan tanah yang sekangkang kera kat depan rumah. Trim sikit pokok-pokok tu dan buang apa yang patut..

Walaupun bercuti ada beberapa tugasan yang perlu saya siapkan sebelum cuti tamat. InsyaAllah, saya akan cuba selesaikan secepat mungkin.

Nak pi cuti-cuti Malaysia pun tak boleh lagi coz wife dan anak masih belum bercuti.

So...tunggu depa cuti, baru pi ke mana-mana...

Ada cadangan tempat-tempat menarik yang sering dikunjungi di sekitar tempat tinggal anda?

8 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Mari la tlg tebas lalang dpn umah sy ni ;) dtg la ke melaka...byk benda2 yg best

Shaiful Zaidi said...

Melaka. .ok jugak. lama tak pi sana...hehehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Best dapat cuti lama-lama. saya cadangkan pergi Labuan. Sana best juga.. :-) tapi sebelum pergi cuba google dulu.

Shaiful Zaidi said...

cadangan yg menarik, tapi kena sedia bajet yg lebih banyak untuk ke sana.

Kniedaz said...

Nak berjalan zaman sekarang ni, kena sediakan duit je..kalau ada duit, mana2 pun ble p...
dah pi Escape kt Teluk Bahang?

❤Kamsiah❤ said...

kemana2 pun seronok..janji fulusnya tebal..:)

iAmCekbolat said...

cuti semester bolat ingat nak kerja :')

ANIM said...

p hantar dan ambil anak ke sekolah pun dah kira exercise tu shaiful. hari lain berkerja..:-))

Related Posts with Thumbnails