Sunday, September 15, 2013

Ida Mee Udang, Sg. Dua.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Malam tadi pekena pulak Mee Udang + Ketam di Restoran Ida Mee Udang, Sg. Dua.

Memang puas hatilah...
1. coz sedap.
2. sebab makan free... ada orang belanja

4 comments:

❤Kamsiah❤ said...

masa bulan posa dulu suami ada belikan mee udang sg dua..tp tak tau la gerai nama apa...kureng sedap sikit berbanding ketika makan kat kuala sepetang...
ada kawan bgtau nama gerai yg sedap kat sg dua tu tp dah lupa namanya..

Khai♥Rin : anies said...

Uiiiii ni yg rs nk g mkn mi udang lg ni

krole said...

hahaha terbaiklah bro...mee udang mmg best...tp kalo tmpt krole ni mmg tak da..kalo nak mam kena buat sndiri huhu~ huhu kena belanja...so bla bro le blanja krole ni? huhu

Bin Muhammad said...

Saya tak makan udang...jika ditunjuk mee udang yg udangnya besau2 dan byk tu...xmenaikkan selera pun, hehe

Related Posts with Thumbnails