Monday, September 9, 2013

Alphard Untuk Dijual.

"Iklan dr geng sekolah:
Assalamualaikum
Kawan minta tolong jualkan toyota alphart recond tahun 2009 
Warna putih plate JKF77
Urgent nak tampung business yg merundum
Rm 60k cash atau loan pun boleh g lebih lagi
Kalau ade berminat"
Inilah mesej yg diterima dlm Whatsapp group pagi td..
Ramai juga teruja dan berminat dgn keta ni yg dijual dgn harga yg murah..
Tapi bila lihat foto ni......
Pandangan dari belakang
Pandangan sisi.

8 comments:

ANIM said...

ada yang kena "debuk" nanti..haha
punyalah teruja nak tengok model alphard yg murah tu, huuuu

Kakzakie said...

Bila dah tengok ini gayanya siapalah yg nak heee.... tertipulah ni:)

Khai♥Rin : anies said...

ekekekeke

khairul hassan said...

cit..potong stim betoi..sy nyaris2 nk minat nk beli

Bin Muhammad said...

60K macam tak berbaloi pula bila tengok gambarnye...hehe Terkena!

Kesuma Angsana said...

hehehe tipah tertipu dah

BUNDA a.k.a KN said...

kalu camtu rupenyer...rm600 pun belum tentu yg nak beli...rm60 mungkin..

HeNRieTTa JoSe said...

Fuyoo...alphad...tpi rge sebegitu dgn van sebegitu....ooo tidakkkk....

Related Posts with Thumbnails