Wednesday, June 12, 2013

Kemalangan di Laguna Merbok.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya baru balik dari tempat kejadian iaitu di persimpangan masuk ke Laguna. Kemalangan melibatkan beberapa buah kereta. Jalan jem sampai ke Tol Sg. Petani Utara.

Dah beberapa kali kemalangan berlaku di situ. Moga pemandu2  lebih berhati-hati apabila melalui kawasan tersebut.

16 comments:

Mawardi Yunus said...

wah lama dah x singgah sini. wadi dtg ni :)

❤Kamsiah❤ said...

ada yg terkorbankah??

Khai♥Rin : anies said...

mangsanya macam mana?

Hisyam Muhibah said...

malang memang tak berbau.. kita cuba sedaya upaya pastikan keselamatan diri sendiri

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

kalu dah selalu berlaku kemalangan kat situ, mmg bahaya ni, kene lah lbh berhati2...
takder ke mane2 pihak berwajib ambil langkah memantau lbh ketat disitu..?

Bin Muhammad said...

Kawasan yg telah di kenal pasti sering berlaku kemalangan perlu di tambah papan amaran yg besar dan banyak di samping jalur kuning utk peringatan pemandu

ANIM said...

musim hujan agaknya..jalan licin..

Kazman / Sue said...

Malang x berbau.. semoga mangsa selamat
Khabar kami sekeluarga alhamdulillah sihat.

Chekgu Anitt said...

mmg fobia klu dgn eksiden..
smoga semuanya slamat..
http://lamanchekguanitt.blogspot.com/2013/06/rompakan-bank-salah-cikgu-ke.html

krole said...

seram tngok kemalangan ni...kalo kte hati2 camna pun..kalo orang tak hati2 inilah jadinya~

Shaiful Zaidi said...

terima kasih Wadi

Shaiful Zaidi said...

takda akak...

Shaiful Zaidi said...

tak dpt dipastikan, tapi pemandu keta yg terbabas tu nampak ok jer...

Shaiful Zaidi said...

betul 3x...

khairul hassan said...

byk betoi xciden maut la ni ...

man said...

klu kemalangan mst ramai org nak tgk kan bro..heheh.dah lama xsinggah sn

Related Posts with Thumbnails