Saturday, April 27, 2013

Nasi Goreng Udang @ Selera Faiz Penanti.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Petang tadi saya menuju ke rumah mentua di Kg. Pelet. So..malam ni saya mai pekan Penanti utk makan2. Antara yg istimewa di sini ialah Nasi Goreng Udang Faiz. Memang sedap. Kat tempat lain takdak nasi udang mcm ni.

Lokasinya di tepi jalan berhadapan dgn Sek. Keb. Seri Penanti.

Harganya RM 6 sepinggan. Berbaloi dgn rasanya dan 2 ekor udang besar.

6 comments:

❤Kamsiah❤ said...

nampak begitu menyelerakan..

Harith Iskandar said...

sedap sedap :)

Amin A. R said...

Nampak macam best nasik goreng ni....

che mid said...

Hu hu udang nampak garing.. boleh kunyah kulit sekali kut..

Bin Muhammad said...

Salam,
Mungkin orang lain menyelerakan, tapi bagi saya xde la...sebab saya xmakan udang...hehe. Kalau tukar udang tu dgn dgn benda lain...buleh ke, spt daging atau sotong. Tapi nama dah lain la pulak...Hmmm

BUNDA a.k.a KN said...

sungguh menyelerakan...

Related Posts with Thumbnails