Tuesday, April 16, 2013

Class of 2012/2013.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Minggu depan pelajar2 saya akan menghadapi final exam. So, minggu ini para pelajar sibuk dgn revision masing2.

Di sini, saya ingin abadikan foto sebhg pelajar2 batch ke-3 yg saya ajar pd sem. 2.

SZ: Good Luck buat anda semua. Sedih la pulak nak berpisah dgn pelajar2 kali ini...huhuhu

12 comments:

Khai♥Rin : anies said...

student pompuan x de ke? ;-)

❤Kamsiah❤ said...

pelajar silih berganti,datang dan pergi..yg pasti KMTK sentiasa disanubari mereka..tempat yg tenang...menghijau..

Bin Muhammad said...

Bila berpisah mesti sedih...berpisah apa yg gembira ye...hehe.
Kalau cikgu pakai baju sama juga pasti xtau yang cikgu ada di situ!

ANIM said...

Cikgu pun dah tenggelam dalam anak murid....

Shaiful Zaidi said...

student pompuan pemalu skit...hehehe.

Shaiful Zaidi said...

salam akak..kejap jer dah 3 kohot saya ajar...anak akak kohot pertama.

Shaiful Zaidi said...

ye ke?.. terasa diri masih muda...hehehe.

Shaiful Zaidi said...

anak murid dah besar2..

Kesuma Angsana said...

gd luck untuk mereka semua yer

BUNDA a.k.a KN said...

bila berjumpa macam2 aktiviti bersama, bila saat berpisah kenangan manis terpahat dihati..

krole said...

msti sdih bla berpisah dgn plajar camni kan bro~ msti byk kenangan da ngan dorank ni... apa2 pn tahniah kerna menjd pndidik yg dihormati pelajar~

mama said...

gud luck buat mereka..

Related Posts with Thumbnails