Thursday, March 14, 2013

Jom Pakat Pi Karnival Halal Kedah 2013.



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Patutlah bila saya lalu depan C-Mart malam tadi, saya lihat banyak khemah dipasang putih di situ. Rupa-rupanya ada acara besar berlangsung bermula hari ini. Pagi tadi, melalui radio IKIM.fm dan akhbar Kosmo, saya telah mendapat info bahawa Kanival Halal Kedah 2013 akan berlangsung mulai hari ini hingga 16 Mac 2013.

Credit to: Kosmo online

So..warga S.P semua dan rakan-rakan blogger yang duk area utara, jom kita pakat singgah kat Karnival Halal Kedah 2013. Dengar citer banyak gerai-gerai jualan barangan halal dan aktiviti sepanjang karnival tersebut.



9 comments:

Kniedaz said...

macam best ni tapi saya dan keluarga berada di luar kawasan pulak waktu tu..hehehe

❤Kamsiah❤ said...

parking sennag tak..:)

Bin Muhammad said...

Salam,
Tak dapat no..jauh nak pi.
Tunggu hang punya cerita je la..

Shaiful Zaidi said...

@Kniedaz
salam..ya ka. kena tunggu karnival halal kat tempat lain pulak kut...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@❤Kamsiah❤
salam akak...tempat parkingnya agak luas jugak.

Shaiful Zaidi said...

@Bin Muhammad
salam bro....insyaAllah, nanti saya akan singgah dan buat entri tentangnya.

ummiross said...

Salam Cikgu..teringin nak pi, tapi jauhnya.

Kesuma Angsana said...

aduhai jauh nun di sana lah pulak !

mama said...

ehem kalau dekat, mamapun teringin berkunjung kesana.. :(

Related Posts with Thumbnails