Saturday, March 2, 2013

i-DICA 2013 @Glory Beach Resort, Port Dickson.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar rakan-rakan semua?

Saya kini berada di PD. Hari ini akan berlangsung pertandingan Intelligent Design,  Innovation & Creativity Award (i-DICA) 2013.

Macam-macam ada...

16 comments:

Harith Iskandar said...

bagus ni,smbil2 leh tgk raptai tentera darat skali ni

Shaiful Zaidi said...

ye ke..rasanya tak sempat nak pi..

❤Kamsiah❤ said...

2 in 1 la ya En Shaiful...jalan2 sambil berseminar..

Shaiful Zaidi said...

bukan berseminar akak, tapi bertugas di pertandingan kretiviti dan inovasi.

mama said...

assalam..ehem maaflah mama & en.papa tak dpt jumpa en.shaiful kat sana.. :(

ANIM said...

Tak sempat je juri nak mandi pantai, hee..we..
Jln lupa cari kuih baulu utk ole2 dibawa pulang ke sp

ANIM said...
This comment has been removed by the author.
ANIM said...

Juri tak dapat mandi pantai le gamaknha..
Jangan lupa cari kuih tart bangkahulu utk dibaa sbg ole2 balik sp..

Kniedaz said...

Sambil buat kerja sambil tengok tempat org

Shaiful Zaidi said...

takpa mama, lgpun saya busy kat sini.. InsyaAllah suatu hari nanti kita jumpa.

Shaiful Zaidi said...

takdan nak pi mana2....mai dgn bas.

Shaiful Zaidi said...

betul 3x. maaflah tak sempat bw ..

khairul hassan said...

salam ziarah dr Frankfurt hehe

Shaiful Zaidi said...

jauh berjalan...

Effy Fieqa said...

Salam,cikgu.Saya wakil Kolej MARA Kuala Nerang,Kedah.Terima kasih atas info i-DICA yg cikgu update.dan, tahniah juga atas kejayaan kolej cikgu:')

Shaiful Zaidi said...

waalaikumussalam..sama2.

Related Posts with Thumbnails