Wednesday, February 20, 2013

Wordless Wednesday!

23 comments:

ANIM said...

murah breakfast kat sini...

krole said...

kalau dulu bolehla harga gitu..skngni susah dah nak jmpa kan bro...tp serius bro! kalo ni betul pergh! memang baiklah taukey kedai tu...kompom ramai orang mai kan~

Kniedaz said...

Roti sardin satu..

Kakzakie said...

Kakak order roti kosong ajelah... Tak pun minta belanja roti sardin satu boleh:)

JUK DIN said...

di Tanah Merah, Kelantan ni harga roti sardin rm2.50.

Mar Haini Abdul Rahim said...

i like roti canai... murahlah 6 posen roti kosong :)

Kesuma Angsana said...

murah betul tu !

noor liyana said...

murah betul roti canai nya..klu kat terengganu rm1 ke atas kat tempat saya..huhuuu

ummiross said...

Kat mana ni? murah tu, boleh belanja makan lah nanti hehe..

Hanif Idrus said...

Roti terbang satu..hehehe

mama said...

salam..murah harga canai kat sana.. :)

JUK DIN said...

salam abe saiful..tq sbb ikut blog pendidikan saya...sy ada 2 blog...mana2 satu yg abe follow pun x apa...selamat mengajar!

Shaiful Zaidi said...

Ya mmg murah.

Shaiful Zaidi said...

skrg ni pun ada, tp x byk kedai mcm ni..
pagi2 mmg ramai org kat kedai ni...

Shaiful Zaidi said...

ok..siap..hehehe

Shaiful Zaidi said...

boleh...hehehe

Shaiful Zaidi said...

ya ka..

Shaiful Zaidi said...

x byk kedai juai harga ni...

Shaiful Zaidi said...

begitulah..

Shaiful Zaidi said...

kat SP harganya pelbagai..tgk kedai

Shaiful Zaidi said...

sebelah Esso berhadapan Sek. Teknik SP.
boleh..hehehe

Shaiful Zaidi said...

nanti terbang ke sana...hehehe

Shaiful Zaidi said...

salam mama...tak byk kedai yg murah mcm ni...

Related Posts with Thumbnails