Wednesday, January 16, 2013

JJCM di Hussain Nasi Kandar @ Guar Cempedak.

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Buat penggemar nasi kandar Hussain, anda boleh ke Guar Cempedak coz restoran Hussain Nasi Kandar baru sahaja dibuka semalam.

Ada dua lagi restoran Hussain Nasi Kandar yg saya pernah pi iaitu di S.P dan di Aneka Gurun.
Nasi kandar Hussain memang best dan lebih diyakini kehalalannya.

Bagaimana dgn anda. ..suka makan nasi kandar?
Hussain Nasi Kandar, Guar Cempedak.

6 comments:

kasih Salina said...

kami pun hantu nasi kandar jugak..la ni dah ada dua di changlun blh la selalu pekena..

❤Kamsiah❤ said...

anak2 suka tp akak kurang suka...::)
kalau ke restoren mamak..biasa oder capati atau tosei ja...

Kesuma Angsana said...

hamboi sampai ke sini ye

krole said...

huh! rindu nak makan nasi kandaq~

Kniedaz said...

sedap ke NK Hussain tu? Tak pernah makan

mama said...

assalam..mama pun suka makan nasi kandar ;)..kat klang ni `pelita nasi kandar`..memang terkenal disini..

Related Posts with Thumbnails