Sunday, December 2, 2012

Mengiringi Raja Sehari di Alor Setar.


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Semalam saya berkesempatan mengiringi raja sehari di Alor Setar. Tahniah diucapkan kepada sepupu saya (pengantin lelaki) dan pasangannya.

Kami disambut dengan paluan kompang dan gendang serta serunai. Meriah betui la...

Lepas tu ada persembahan silat pulak...

Makanan pun spesial, tapi nasib baik tak duduk satu meja dengan pengantin...kalau tak susah nak makan...asyik-asyik orang duk snap foto...jenuh control...



9 comments:

krole said...

huhuhu best per bro duk ngan pngantin...mcm2 posing le bat hihihi~

Kasih Salina said...

cantik baju pengantin color biru tu..

Hanif Idrus said...

Kalsu mkn meja pengantin dpt mkn best2

Anim2 said...

kalau pengiring raja tu kira title hulubalang lah kan?

❤Kamsiah❤ said...

sikit sebanyak..terkena tempias seri pengantin..:)

mama aini said...

assalam en.shaiful..cuti sekolah, jenuh juga mama kemajlis2 perkahwinan..`selamat pengantin baru` buat sepupu en.sahiful.. ;)

shaiful zaidi said...

Bestnya jugak. ..teringat masa dulu-dulu...

shaiful zaidi said...

berseri-seri. .m

shaiful zaidi said...

ya Ka...tapi kena control maco...he3x

Related Posts with Thumbnails