Thursday, November 8, 2012

Nak bercuti ke mana?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan-rakan blogger dan pembaca sekalian.

Hari ni hari terakhir saya bekerja dan akan bercuti selama 2 minggu mulai esok. So, cuti kali ini bersekali dengan cuti sekolah (jarang-jarang berlaku). 



Cuaca pun tak menentu sekarang ni. Sekejap panas, sekejap hujan dan ada tempat telah banjir.

Selain menghadirkan diri ke majlis kenduri kahwin, saya bercadang untuk pergi bercuti bersama keluarga. Tapi sampai hari ni belum lagi buat keputusan.

Any suggestions drp kawan-kawan? 

18 comments:

cahayaituaku said...

cuti2 malaysia..
panjat jer gunung jerai..
cantik chalet n view nya..
selamat bercuti

Kesuma Angsana said...

1st thing kena balik kg dulu hehehe

zila manaf said...

uss! hehe

Kazman / Sue said...

bagus tu layan cuti2x ni... sambil bersantai bersama keluarga... tapi kan kalau pi pulau mestii best2x...

caliph shuriken said...

klau dapat pluang mmg patut pegi olidei pun ^^

tapi skrg tiap2 petang, area sp dok ujan...

❤Kamsiah❤ said...

hujan memanjang...tak best nak jalan2 hehe...

krole said...

salam bro..apa kata mai sabah..le daki gunung kinabalu~hihhi

shaiful zaidi said...

@cahayaituaku
salam...terima kasih.tp dah pi Gunung Jerai hari tu. mmg cantik pemandangan dr atas Gunung Jerai.

shaiful zaidi said...

@Kesuma Angsana
salam KA...tq. insyaAllah saya balik kg dulu. lgpun kg dekat jer...

shaiful zaidi said...

@zila manaf
salam...kat ner tu?..hehehe

shaiful zaidi said...

@Kazman / Sue
salam...tq. insyaAllah akan dipertimbangkan.

shaiful zaidi said...

@caliph shuriken
Salam...betul tu tiap2 hari ujan kat S.P ni..

shaiful zaidi said...

@❤Kamsiah❤
salam akak...risau jugak kalau2 banjir di tempat yg dilawati...

shaiful zaidi said...

@krole
salam bro...tq. cadangan yg bagus, tapi cuti kali ni belum pi sana lagi kut.InsyaAllah, lain kali sampai jugak ke Sabah.

shameel Iskandar said...

cuti-cuti merehatkan minda... bebaskan diri dari lelah akal dan penat fizikal... tapi mslhnya skrg ni musim hujan..

shaiful zaidi said...

@ shameel Iskandar..salam. tq. Hujan rahmat....

shaiful zaidi said...

@ shameel Iskandar..salam. tq. Hujan rahmat....

mama aini said...

ehem keadaan cuaca tak menentu skrg ni..rasanya kalau nak gi bercuti..tak berapa best..hari2 hujan !!!..

Related Posts with Thumbnails