Thursday, September 20, 2012

Amanjaya Mall Dibuka Hari Ini.

Amanjaya Mall, Sg. Petani
Credit to: skycrapercity.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Khabarnya pagi ini hypermarket baru yang terbesar di Sg. Petani akan dibuka. Promosi tentang pembukaan pasaraya C-Mart di Amanjaya Mall telah diedarkan di Laguna Merbok sejak beberapa hari lepas. Kalau ikut aturcaranya, seminggu lebih jugak pelbagai program diadakan sempena pembukaan pasaraya ni.

So ...orang-orang S.P semua, lepas ni anda ada satu lagi destinasi untuk shopping.

SZ: Window shopping dulu kut...






12 comments:

Kesuma Angsana said...

bila ler nak sampai ke sini hehe

Yatie said...

Salam Ziarah,
anak akak Talhah nak balik UK hari sabtu ni...doakan yg terbaik buatnya..kejap je masa berlalu kan En Shaiful...

Cik Misstree said...

As-Salam;

Seperkara yang suka blog En. Shaiful memaparkan info-info berkaitan Sg. Petani dan kawasan-kawasan sekitar negeri Kedah. Insya-Allah, kotlah esok saya dah masuk kerja semula nun jauh negeri di bawah bayu, berita berkenaan Sg. Petani dan kawasan sekitar negeri Kedah dapat saya ikuti melalui blog En. Shaiful.

Hanif Idrus said...

Wah!!! ada tempat membeli belah dan lepak2

shaiful zaidi said...

@Yatie
salam Kak Yatie. Ya sekejap jer. Moga Talhah selamat sampai semula ke UK dan beroleh kejayaan yg cemerlang dlm pelajaran.

shaiful zaidi said...

@Cik Misstree
Salam
Terima kasih kerana sudi singgah dan baca entri yang dipost.
InsyaAllah saya akan terus paparkan sama ada berita setempat dan global utk semua pembaca.

shaiful zaidi said...

@Hanif Idrus
shopping bolehlah, lepak??

shaiful zaidi said...

@Kesuma Angsana
bila sampai ke S.P, bolehlah singgah di sini..

mama aini said...

tahniah dah ada pusat belah belah kat sg petani..

caliph shuriken said...

yup, diorg baru buka tempat ni ^^

shaiful zaidi said...

@mama aini
sama2... kalau mama mai S.P, bolehlah singgah...

shaiful zaidi said...

@caliph shuriken
ya..terbaru..

Related Posts with Thumbnails