Saturday, June 30, 2012

Hari Bertuah di Karnival Sains dan Inovasi.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini hari bertuah buat saya coz mendapat hadiah sebiji telur Dinosaur...dan telur tu dah menetas. Jadi saya ada seekor Dinosaur untuk diternak.....Hehehe.

Sebenarnya, saya antara pengunjung bertuah ke Karnival Sains dan Inovasi Zon Utara yang diadakan di UiTM Merbok bermula hari ini. Macam-macam ada kat karnival ini.

Selain melawat booth yang disedaikan, saya dan family jugak dapat bertemu dengan Angkasawan Negara, Mejar Dr. Faiz Khalid.

Esok ada lagi...So, sapa-sapa yang nak pi tengok karnival ini masih lagi ada masa bermula jam 9.30 pagi hingga 5.00 petang.

Telur Dinosaur

Dinosaur

Antara pengunjung karnival.

Produk Inovasi

Menyiapkan prototaip kapal terbang.

Antara booth yang mengambil bahagian.

Pelbagai varieti Koko.

Angkasawan Negara, Dr Faiz Khalid.


4 comments:

mama aini said...

assalam en.shaiful..bestnya dpt join karnival ni..ehem cantik anak angkat en.shaiful tu.. :)

ANIM said...

Saya pun p juga tghari tadi semasa datuk ongkili lawat gerai. Tak terjumpa lak kita ya. Tapi saya pengunjung x brrtuah tadi..heee

Best Business Brands said...

Meet us at Booth No. ... Draw lucky will be on held on the day is. ... Apart from that you can to the PC Youth Campus Carnival more ...

khairul said...

baguih klu bawa anak2 nih

Related Posts with Thumbnails